torsdag 28. mai 2009

Prrrr...

Jeg får katt i dag! Det er en aldeles fantastisk liten kattunge på akkurat 12 uker, han er helt grå (bortsett fra en hvit flekk over navlen), og han heter Egon. Han venter sammen med kjæresten min i den nyrydda leiligheten vår nå, og jeg gleder meg som en hund til å være ferdig på jobb.


Siden jeg ikke har noe kamera, fant jeg et bilde som likner veeeeeeeldig, bare for å gi dere et bilde av hvordan han ser ut:)

Oppdatering: På grunn av logistikkproblemer sitter vi nå med TO kattunger, både Egon og en navnløs bror som er tiltenkt en venninne. Plutselig innser jeg at leiligheten vår er mye større enn den ser ut. Det er f. eks. et helt rom bak komfyren under benken mellom veggen som jeg ikke visste om før jeg måtte dra fram en ganske forskremt liten dutt derifra. Men alt er tilgitt, det går ikke an å være sint når du våkner og kattunger leker med føttene dine:)


Mjau?

Ingen kommentarer: