onsdag 10. juni 2009

Så nært, men dog så fjernt...

Sommerferien virker uendelig langt borte, selv om det er mindre enn en månede til jeg er ferdig på jobben. ER så utrolig lei den nå, har ikke hatt mer en fem dager i strekk fri siden mars, og jeg har jobbet siden mai i fjor. Sitter igjen med litt for strevet, nemlig en litt fetere bankkonto, en ny leilighet, kattepus, og et par fete ting jeg har bestilt på nettet på vei hjem til meg:)

Tar en liten pause fra bloggen nå, mest fordi det er sommer og jeg tenker å komme meg litt mer ut. Skal i bursdag i helgen, har allerede kjøpt billetten og gleder meg:) Folk har også begynt å vende hjem, og jeg føler meg litt mindre ensom. Det er også fint å ha noen å diskutere med som skjønner hva du mener på forskjellige plan, og jo flere, jo bedre.

Driver også på med litt selvoppbygging, og alle som er litt nede, kan stikke innom www.glabladet.noog se seg rundt. Sindre er fet!


You know me by the Food I eat, the Shit I smoke and the Friends I keep

Ingen kommentarer: